Alkeiskurssit  ja minikurssit kevät 2025

Kevään 2025 hevos- ja ponialkeiskurssit ja minikurssit tulevat myyntiin 10.11.2024

ALKEISKURSSIT HEVOSILLA kevät 2025

Kurssilla opetellaan varustamaan ja taluttamaan hevosta, hallitsemaan hevonen maastakäsin sekä ratsain sekä perusasiat käynnissä ja ravissa (ohjaaminen, pysäyttäminen jne.)

Sopii joko vasta-alkajalle, tai sopii kauan sitten harrastaneelle, joka haluaa palata lajiin!

Kurssille otetaan 5 oppilasta !

Ilmoittautumiset ja tiedustelut info@ratsastuskoulu.com

Ponialkeiskurssit kevät 2025

Lisäinfoa alla:

Tarkoitettu 8 -14v (tänä vuonna 8v täyttäville) lapsille .Kurssit sisältävät 15h ratsastusta/teoriaa/hevosenhoitoa, ja kurssi kestää 15 viikkoa . Kurssilla opitaan perustaidot ratsastuksesta ja ponien käsittelystä. Kurssi ei edellytä aikaisempaa kokemusta ratsastuksesta, eikä varustehankintoja (tallilta saa lainata turvakypärän). Kurssin ensimmäinen tunti sisältää talliteoriaa, harjausta ja ponien varustamisen harjoittelua, sillä nämä perustaidot ovat ehdottoman tärkeitä oppia. Ratsastuksen aloitamme toisella tunnilla.

Oppilaat on vakuutettu.

Kurssien hinta
Ilmoittautumiset ja tiedustelut
info(at)ratsastuskoulu.com tai päivystysaikaan arkisin klo 14-15  puh 098012400

Minikurssit kevät 2025

Nämä on tarkoitettu 5-10 v lapsille tutustumiskurssiksi lajiin.

Kesto 5x 30min, eli kurssiaika viisi viikkoa.
Ei edellytä vielä omia ratsastusvarusteita, kypärän saa lainata ratsastuskoululta.

MInijatkokurssit

Tarkoitettu minikursseja käyneille 5-10v lapsille, jotka vielä esim ikänsä puolesta eivät pääse ponialkeiskursseille.

Kesto 5x 30min, eli kurssiaika viisi viikkoa.

Mini- ja minijatkokurssien hinta 200 €

ILMOITTAUTUMISET ja TIEDUSTELUT

Sähköpostitse info@ratsastuskoulu.com

Muistathan kertoa ilmoittautumisessa tarkasti, mikä kurssi ja sekä lapsen että huoltajan nimen.

Alkeis- ja minikurssit järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on vähintään kolme.

Oppilaat on vakuutettu.

Kesäkurssit poneilla 2025